کارگاه آموزشی داوری در معاملات املاک

/ 19 آذر 1398 / بدون دیدگاه / در رویدادها / توسط

کارگاه آموزشی داوری در معاملات املاک-ایران داوری

کارگاه آموزشی داوری در معاملات املاک

دوشنبه هیجدهم آذر یکهزار و سیصد و نود و هشت ،هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک کرج در کارگاه آموزشی داوری در معاملات املاک در تقویم آموزشی ایران داوری ثبت شد.

مدیر آموزش “ایران داوری” گفت:

کارگاه آموزشی مذکور به درخواست هیئت مدیره محترم اتحادیه مشاوران املاک شهرستان کرج به صورت اختصاصی در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۳۹۸ برای شش نفر از معرفی‌شدگان در اتحادیه یادشده و توسط استاد صادق رئیسی کیا اجرا شد.

کارگاه آموزشی داوری در معاملات املاک یکی از دوره‌های مهم مهارت افزایی و آموزش حرفه‌ای برای مشاوران املاک کشور است.

که با همکاری مشترک مرکز آموزش بازرگانی (وابسته به وزارت صمت) و موسسه بین المللی حقوقی و داوری برهان اول که در زمینه داوری با عنوان “ایران داوری” فعالیت دارد برای اتحادیه‌های مشاوران املاک سراسر کشور به عنوان مخاطب خاص اجرا می شود.

اگر چه وکلای محترم دادگستری و  دانش آموختگان رشته حقوق نیز تاکنون از این دوره‌ها استقبال نموده و درصد قابل توجهی از شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

اتحادیه مشاوران املاک شهرستان کرج حدود ۴,۵۰۰ عضو فعال دارای پروانه کسب دارد. اتحادیه مشاوران املاک شهرستان کرج را می توان یکی از سازمان های یادگیرنده در نظام صنفی کشور قلمداد نمود. این اتحادیه به طور متوسط سالانه ۱۰ دوره آموزشی برگزار می کند.

هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک شهرستان کرج از جنبه میزان تحصیلات دانشگاهی یکی از برترین اتحادیه های مشاوران املاک کشور است با میانگین ۸۳ درصد تحصیلات در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا.

مدیر آموزش “ایران داوری” در ادامه بیان داشت:

“ایران داوری” در جهت ترویج و استحکام نهاد داوری و افزایش مهارت و دانش کارشناسان حقوقی و صنفی برای تصدی در زمینه داوری و در جهت تحقق اهداف برنامه های توسعه ای کشور در زمینه حقوقی و قضایی، با همکاری مراکز معتبر آموزشی کشور از جمله مرکز آموزش بازرگانی دوره ها و کارگاه های مختلف آموزشی را در سراسر کشور برگزار می نماید.

لازم به ذکر است گواهینامه حضور در کارگاه آموزشی مذکور که برای اتحادیه مشاوران املاک کرج برگزار شد بوسیله مرکز آموزش بازرگانی ، صادر و به شرکت کنندگان اهدا می گردد.

ترجمه مطلب به زبان‌های دیگر: English


  • تلفن تماس برای دریافت مشاوره و خدمات داوری: 02188321088 و 02188323279
  • تلفن همراه برای طرح درخواست مشاوره و خدمات داوری: 09123836621 و 09122985077
  • ایمیل برای طرح سوالات و درخواست ها و ارسال مدارک: irandavary@gmail.com
  • تلفن همراه برای ثبت نام در دوره های آموزش داوری: 09059298683

درباره نویسنده مدیریت "ایران داوری" ایران داوری یک سازمان داوری غیر دولتی و تخصصی است که بر اساس یک شیوه منظم داوری، برترین و با کیفیت ترین خدمات داوری را به مدیران و فعالان اقتصادی، ارائه می نماید.
مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *