داوری در حوزه نفت و گاز

خدمات داوری در حوزه نفت و گاز

در صنعت نفت و گاز، قراردادهای متنوع و گوناگونی در بخش بالا دستی و پایین دستی مانند اکتشاف و استخراج نفت و گاز، ساخت پالایشگاه و خط لوله، ساخت کارخانه های تولید فرآورده های نفتی و پتروشیمی، خرید و فروش نفت و گاز و بسیاری عملیات تجاری دیگر منعقد می گردد.

از طرفی بین خود شرکت های حاضر در این حوزه و دولت های سرمایه پذیر و تأمین کنندگان مالی و پیمانکاران نفتی، قراردادهائی با حضور مشاوران حقوقی و فنی منعقد می گردد. حضور مشاوران حقوقی و فنی در جریان تدوین و انعقاد این قراردادها بدین جهت است که این قراردادها در مرحله اجرا با مشکلی برخورد نکنند و اگر هم اختلافی به وجود آمد کمترین آسیب را در پی داشته باشند.

این قراردادها البته به دلایل مختلف، کم و بیش به اختلاف برخورد می کنند.

ایران داوری با حضور داوران متخصص و مشاوران حقوقی آگاه به موضوعات صنعت نفت و گاز و سرمایه گذاری در این بخش که به فنون طرح ادعا و یا داوری در موضوعات و اختلافات حوزه نفت و گاز مسلط هستند و شناخت کافی نسبت به قوانین و مقررات داخلی و بین المللی اختلافات در حوزه نفت و گاز دارند آمادگی دارد در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن که مطلوب و هدف تمام تجار می باشد اختلافات آنان را ز طریق داوری حل و فصل نماید.

در صورتی که خواهان داوری در حوزه تجارت بین‌الملل می باشید، فرم زیر را تکمیل فرمائید:

  • اطلاعات متقاضی

  • به همراه کد شهر
  • موضوع اختلاف

  • ارسال مدارک

    لطفاً مدارک مرتبط با موضوع درخواست خود را (در صورت وجود) پیوست نمایید.
    فرمت‌های مجاز: doc,docx,pdf,zip,jpg
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : doc, docx, pdf, zip, jpg.

ترجمه مطلب به زبان‌های دیگر: English