آموزش نحوه نگارش رای داوری

/ 19 آذر 1398 / بدون دیدگاه / در رویدادها / توسط

آموزش نحوه نگارش رای داوری-ایران داوری

آموزش نحوه نگارش رای داوری

کارگاه آموزش اختصاصی «نحوه نگارش رأی در داوری های داخلی» عصر روز شنبه نهم آذرماه ۱۳۹۸ در دفتر مرکزی “گروه ایران داوری” میزبان تعدادی از حقوقدانان و فعالان حوزه داوری بود. به درخواست تعدادی از فعالان حوزه «داوری حقوقی» ، کارگاه آموزش نحوه نگارش رای در داوری های داخلی با تدریس صادق رئیسی کیا برگزار شد.

کارگاه اختصاصی آموزش داوری در دعاوی و اختلافات

یکی از فعالیت های ویژه موسسه بین المللی حقوقی و داوری برهان اول که در زمینه داوری تحت عنوان “ایران داوری” فعالیت می نماید برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی اختصاصی است.

ویژگی دوره های آموزشی:

ویژگی دوره ها و کارگاه های اختصاصی آموزش داوری که “ایران داوری” برگزار می نماید آن است که از لحاظ تعداد شرکت کننده با تعداد کم و از لحاظ موضوع ، درباره یک موضوع خاص و از لحاظ محیط کار در یک محیط آموزشی بسته و آرام به صورت اختصاصی، برگزار می شود تا حداکثر کارایی و فایده را در بر داشته باشد.

ترکیب شرکت کنندگان دوره های آموزشی:

ترکیب شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی که همگی از دانش آموختگان حقوق با گرایش های مختلف بودند و همچنین موقعیت شغلی آنان از ویژگی های خاص شرکت کنندکان در این کارگاه آموزشی این جلسه بود.

وکیل دادگستری، مهندس IT ، عضو کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه مشاوران املاک، خزانه دار و عضو هیأت رییسه اتحادیه مشاوران املاک، داور مجرب که سابقه ارجاع داوری بوسیله دادگاه های استان تهران و البرز را دارند عناوین شغلی شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی بود که ضمن مشارکت فعال در مباحث کارگاه، نشاط علمی و پویایی این کارگاه آموزشی را نیز رقم زدند.
به گفته مدیر بخش آموزش “گروه ایران داوری”:
شرکت کنندگان در دوره آموزشی نحوه نگارش رای داوری ، عمدتاً داوران ، وکلا ،  دانش آموختگان حقوق و همچنین علاقمندان به امر داوری از بین مشاورین املاک کشور هستند.

مدیر آموزش  ایران داوری گفت: «نحوه نگارش رای در داوری های داخلی» عنوان کارگاه آموزشی پیشنهاد شده توسط گروه ایران داوری است که با همکاری «جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی» برگزار می گردد.

صادق رئیسی کیا ؛ موسس “گروه ایران داوری” که دارای سوابق موفق در مدیریت حقوقی هلدینگها و شرکتهای بزرگ و مدیریت امور املاک در سازمان ها می باشد و مدرس دوره های آموزش داوری داخلی و حقوق شرکتهاست تدریس در این کارگاه آموزشی را به عهده داشت.

ایران داوری مرکز تخصصی داوری در ایران است که با حضور مشاوران متخصص و داوران مجرب ،خدمات داوری ارائه می نماید.

ترجمه مطلب به زبان‌های دیگر: English


  • تلفن تماس برای دریافت مشاوره و خدمات داوری: 02188321088 و 02188323279
  • تلفن همراه برای طرح درخواست مشاوره و خدمات داوری: 09123836621 و 09122985077
  • ایمیل برای طرح سوالات و درخواست ها و ارسال مدارک: irandavary@gmail.com
  • تلفن همراه برای ثبت نام در دوره های آموزش داوری: 09059298683

درباره نویسنده مدیریت "ایران داوری" ایران داوری یک سازمان داوری غیر دولتی و تخصصی است که بر اساس یک شیوه منظم داوری، برترین و با کیفیت ترین خدمات داوری را به مدیران و فعالان اقتصادی، ارائه می نماید.
مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *