کارگاه آموزشی داوری در دعاوی املاک

/ 7 آذر 1398 / بدون دیدگاه / در رویدادها / توسط

کارگاه آموزشی داوری در دعاوی املاک-ایران داوری

کارگاه آموزشی داوری در دعاوی املاک

کارگاه آموزشی داوری در دعاوی و اختلافات ملکی برای مشاوران املاک شهرقدس :

اتحادیه مشاوران املاک شهر قدس هم به دوره های آموزشی ایران داوری پیوست.۲۷ آبان ۹۸، کارگاه آموزشی داوری در دعاوی  املاک ، در محل اتحادیه مشاوران املاک شهرقدس (استان تهران) با تدریس صادق رئیسی کیا برگزار شد.

مدیر بخش آموزش “ایران داوری” در گفتگو با “سایت ایران داوری” گفت :

بر اساس تفاهم همکاری فی مابین مرکز آموزش بازرگانی (وابسته به وزارت صمت) و «موسسه بین المللی حقوقی و داوری برهان اول» ، « کارگاه های آموزشی داوری در معاملات املاک » ویژه اتحادیه های مشاوران املاک سراسر کشور با اجرای موسسه بین المللی حقوقی و داوری برهان اول که تحت عنوان و نام تجاری «ایران داوری» فعالیت می نماید برگزار می گردد.

همچنین برابر تفاهم های انجام شده گواهینامه حضور در این کارگاه ها را مرکز آموزش بازرگانی اعطا می کند.

مرکز آموزش بازرگانی به لحاظ سلسله مراتب سازمانی و حوزه های تخصصی فعالیت های آموزشی خود، یکی از معتبرترین برگزار کنندگان کارگاه های آموزشی بوده و نزدیکترین و مرتبط ترین مرکز آموزشی کشور با اتاق‌های اصناف و اتحادیه های صنفی است.

کارگاه آموزشی مذکور بنا به درخواست رئیس محترم هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک شهر قدس جناب آقای احد خزائی و با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکیل و برگزار گردید.

سرفصل های دوره آموزشی داوری در معاملات املاک توسط “گروه ایران داوری” تهیه و تنظیم شده و به تصویب مرکز آموزش بازرگانی رسیده است.

«ایران داوری» اولین و تنها برگزار کننده دوره های آموزش داوری ویژه اصناف و اتحادیه های صنفی است و دوره داوری در دعاوی و معاملات املاک را با رویکرد خاص برای اتحادیه های مشاوران املاک در سطح کشور برگزار می نماید.

صادق رئیسی کیا مدرس این دوره ها و کارگاه های آموزشی با ۲۵ سال سابقه فعالیت حقوقی و مدیریت املاک و مدیریت حقوقی در شرکت های بزرگ و هلدینگ های تجاری است .

کتاب «داوری در دعاوی و معاملات املاک» از تالیفات آقای صادق رئیسی کیا و یکی از منابع آموزشی در این دوره هاست.

ایران داوری به عنوان مرکز تخصصی داوری در ایران با حضور مشاوران حقوقی، وکلا و داوران مجرب آماده ارائه خدمات داوری به متقاضیان می باشند.

ترجمه مطلب به زبان‌های دیگر: English


  • تلفن تماس برای دریافت مشاوره و خدمات داوری: 02188321088 و 02188323279
  • تلفن همراه برای طرح درخواست مشاوره و خدمات داوری: 09123836621 و 09122985077
  • ایمیل برای طرح سوالات و درخواست ها و ارسال مدارک: irandavary@gmail.com
  • تلفن همراه برای ثبت نام در دوره های آموزش داوری: 09059298683

درباره نویسنده مدیریت "ایران داوری" ایران داوری یک سازمان داوری غیر دولتی و تخصصی است که بر اساس یک شیوه منظم داوری، برترین و با کیفیت ترین خدمات داوری را به مدیران و فعالان اقتصادی، ارائه می نماید.
مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *