کارگاه آموزشی نحوه نگارش رای در داوری داخلی

/ 7 آذر 1398 / بدون دیدگاه / در رویدادها / توسط

کارگاه آموزشی نحوه نگارش رای در داوری داخلی-ایران داوری

کارگاه آموزشی نحوه نگارش رای در داوری داخلی

موسسه بین المللی حقوقی و داوری برهان اول که تحت نام تجاری“ایران داوری” فعالیت می نماید به منظور رفع دغدغه های فعالان حوزه داوری و کمک به ارتقای سطح مهارت کارشناسان حقوقی و داوری اقدام به برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی متعدد از جمله کارگاه آموزشی نحوه نگارش رای در داوری داخلی می نماید.

برگزاری این کارگاه از جمله برنامه های آموزشی “ایران داوری” می باشد که به صورت اختصاصی برای گروه های حداکثر شش نفره برگزار می گردد.

صبح شنبه دوم آذرماه ۱۳۹۸ ، دفتر مرکزی “گروه ایران داوری” میزبان سه نفر از حقوقدانان فعال در این کارگاه آموزشی بود.

طی تفاهم به عمل آمده با جهاد دانشگاهی واحد علامه تهران ، گواهینامه حضور در این کارگاه آموزشی دو ساعته توسط جهاد دانشگاهی صادر می‌گردد.

شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی نحوه نگارش رای داوری ، عمدتاً داوران ، وکلای دادگستری ، دانش آموختگان حقوق و همچنین علاقمندان به امر داوری از بین مشاوران املاک کشور و….هستند.

صادق رئیسی کیا بنیانگذار “گروه ایران داوری” که دارای تجربه مدیریت حقوقی و مدیریت املاک در سازمان ها و نیز بنگاه های اقتصادی و شرکت های بزرگ می باشد .

کتاب های مجموعه کامل قوانین داوری در ایران و داوری در دعاوی و معاملات املاک را گردآوری و تالیف نموده است تدریس این کارگاه آموزشی را به عهده دارد.

ایران داوری مرکز تخصصی داوری در ایران است و با حضور حقوقدانان، مشاوران و داوران مجرب در تمامی موضوعات حقوقی و حل و فصل اختلافات ناشی از قراردادهای شما خدمات داوری ارائه می نماید. توصیه ما درج شرط داوری در قراردادهای خود و تعیین داوری در قرارداد ها به عنوان مرجع حل و فصل اختلافات قراردادی می باشد.

ترجمه مطلب به زبان‌های دیگر: English


  • تلفن تماس برای دریافت مشاوره و خدمات داوری: 02188321088 و 02188323279
  • تلفن همراه برای طرح درخواست مشاوره و خدمات داوری: 09123836621 و 09122985077
  • ایمیل برای طرح سوالات و درخواست ها و ارسال مدارک: irandavary@gmail.com
  • تلفن همراه برای ثبت نام در دوره های آموزش داوری: 09059298683

درباره نویسنده مدیریت "ایران داوری" ایران داوری یک سازمان داوری غیر دولتی و تخصصی است که بر اساس یک شیوه منظم داوری، برترین و با کیفیت ترین خدمات داوری را به مدیران و فعالان اقتصادی، ارائه می نماید.
مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *