گشایش خانه داوران املاک به روی حرفه ای های داوری

/ 24 آذر 1398 / بدون دیدگاه / در رویدادها / توسط

خانه داوران املاک فعال شد

گشایش خانه داوران املاک به روی حرفه ای های داوری در موسسه بین المللی حقوقی و داوری برهان اول.

ارائه خدمات حقوق کسب و کار بخشی از فعالیت موسسه بین المللی حقوقی و داوری برهان اول است.

ثبت موسسه پس از حدود ۱۵ سال کارشناسی و ارائه خدمات حقوقی حرفه‌ای مرتبط با کسب و کار در تیرماه ۱۳۹۰ صورت گرفت.

همزمان کارگروه “ایران داوری” تحت مدیریت موسسه حقوقی برهان اول با هدایت جمعی از کارشناسان حقوقی تا به امروز اداره می شود.
هسته مرکزی این گروه حدود ۲۰ سال پیش شکل گرفته و با افزایش دانش و تجربه، ضمن تمرکز در حیطه کسب و کار ، صنوف و شرکتها تدریجاً به شرایط موفق فعلی خود رسیده است.

داوری داخلی

ایران داوری با ۸ سال سابقه ثبتی و بیش از ۲۰ سال فعالیت و تجربه در مسائل حقوقی و داوری داخلی اعم از وکالت در داوری، قبول داوری و آموزش داوری به ویژه آموزش اصناف و خصوصاً آموزش داوری املاک، ضمن ارتقا و توسعه خود، افتخار همکاری حرفه‌ای با ۲ مرجع بزرگ و پر مخاطب در سطح ملی را نیز در کارنامه دارد.
همکاری حرفه ای با مرکز آموزش بازرگانی (وابسته به وزارت صمت) و جهاد دانشگاهی (واحد علامه طباطبایی) در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی در همین راستا آغاز گردیده و ادامه دارد.
نقش “ایران داوری” در این همکاری، تولید محتوا و اجرای کارگاه های آموزش داوری بوده که در سطوح مختلف برای مشاوران املاک سراسر کشور و عموم علاقمندان ارائه می گردد.
با افزایش کارشناسان و متخصصان داوری و همچنین افزایش دانش پذیران داوری در معاملات و دعاوی املاک “ایران داوری” مصمم گردید ضمن شناسایی و معرفی متخصصان و استعدادهای داوری “خانه داوران املاک” را راه اندازی نماید.
“خانه داوران املاک” کانون هم اندیشی و معرفی داوران متخصص در موضوعات ملکی و ساختمانی ایران است.
«گسترش داوری حرفه‌ای و بدون نقص» در حوزه املاک و صنعت ساختمان از طریق طراحی و اجرای سازوکارهای آموزشی، اجرایی و علمی لازم  از جمله اهداف “ایران داوری” در این زمینه است.
ورود به آستانه داوری حرفه‌ای در زمینه های ملکی و ساختمانی و همچنین پایش و صیانت از شأن داوری در دعاوی و معالات ملکی و ساختمانی از دیگر اهداف ایران داوری از راه اندازی “خانه داوران املاک” است.
ایران داوری در این مرحله از فعالیت های اجرایی، علمی و آموزشی خود فعالان صنعت ساختمان و عموم علاقمندان به داوری که واجد شرایط لازم هستند را با گشایش خانه داوران املاک به ارایه درخواست برای عضویت در “خانه داوران املاک” دعوت می نماید.
لینک درخواست عضویت

ترجمه مطلب به زبان‌های دیگر: English


  • تلفن تماس برای دریافت مشاوره و خدمات داوری: 02188321088 و 02188323279
  • تلفن همراه برای طرح درخواست مشاوره و خدمات داوری: 09123836621 و 09122985077
  • ایمیل برای طرح سوالات و درخواست ها و ارسال مدارک: irandavary@gmail.com
  • تلفن همراه برای ثبت نام در دوره های آموزش داوری: 09059298683

درباره نویسنده صادق رئیسی‌کیا متخصص در امور داوری، حقوق تجارت، مدیریت حقوقی هولدینگ ها و شرکت های بزرگ، مشاور در قراردادها و دعاوی ناشی از قراردادها
مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *